"Hai akak suwit gojes,arituh ada message saya pasal #takoyaki pan kan ? Nak bagitahu,stok dah tinggal 5 set je.Akak confirm ke nak order? "
Gitu lah cara Arshad follow up prospek sebelum try teknik lebih soft untuk approach.Caranya,Arshad hantar whatsapp dan email pada diorang.Update la dengan cara kongsi tips,cerita tersirat,ayat manis starwberi coklat dan info secara santai.Kekadang Arshad buat contest @ bagi kupon diskaun.
This year, Arshad upgrade kepada teknik RETARGETING pulak.Pergghh..Ni lah cara "follow up" paling stylo pada abad ini.Mana prospek pegi,nampak je produk dan brand Arshad.Dah macam kena angau pun hado.Takde la nampak sangat Arshad ni sebagai seller yang desperado nakkan duit prospek.
Tiruvasi lah macam Arshad aka sepapat kepada Rashid yang pernah viral suatu ketika dulu.
Dapat manfaat dari post ini ?Komen #Alhamdulillah supaya famili dan kenkawan korang dapat manfaat bersama.
Raihan Ibrahim
- Tokey Takoyaki Mamy Aimi yang Caring -