Siang tadi agak keletihan meronda dari KL -Batu Caves - Wangsamaju sebelum pulang ke Shah Alam atas urusan bisnes ( bunyi macam awak yang driving padahal orang lain yg tolong drive😜)
Hari ni saya nak share satu lagi tips sebelum tarik selimut untuk tidur.Ini tambahan kepada tips saya sebelum ni tentang cara bina kredibiliti sebagai online seller.
Tips hari ni ialah REPLY MESSAGE DENGAN SEGERA.
Sebaik- baiknya reply la message prospek@ customer paling lewat dalam tempoh 24 jam ( jika takde hal- hal emergency).
Ni kalau dah 3hari 3malam baru nak reply message,nanti customers pun fed up dan cabut lari.
Prospek apatah lagi,terus hilang minat dan tak dapat dikesan.
Paling parah kalau diorang beranggapan,
" Seller ni masih berniaga ke atau dah gulung tikar ? Karang kalau bank in,terus lesap duit aku "
Haaa..besar tau impaknya pada bisnes terutamanya yang online nih.
Jadi,cuba reply message cepat- cepat ye.
Selamat malam.Saya doakan semua yang sempat membaca status ini dapat tidur lena diselimuti rahmat Allah Taala.
#foundermamyaimi